Reklamācijas kārtība, pretenziju nosacījumi

Atgriešanas noteikumi

ATGRIEŠANA APĢĒRBA

  • visas preces, kas iegādātas mūsu interneta veikalā, kas nav pielāgotas pircēja vēlmēm, var atgriezt 14 dienu laikā pēc to saņemšanas - atgrieztajai precei jābūt tādā stāvoklī, lai to varētu pārdot tālāk (nedrīkst būt mazgāta, valkāta un bojāta)
  • nepiemērotās preces nosūtiet mums kopā ar rēķina kopiju uz adresi, kas norādīta Reklamācijas lapā, kuru varat izdrukāt ŠEIT
  • ja prece, ieskaitot oriģinālo birku un iepakojumu, ir kārtībā, t.i., bez acīmredzamām nolietošanās vai bojājuma pazīmēm, mēs nekavējoties nosūtīsim preces pirkuma cenu uz Jūsu norādīto kontu, pretējā gadījumā mums būs jāsamazina atgrieztā summa par izmaksām, kas saistītas ar produkta atgriešanu sākotnējā stāvoklī
  • pasta izdevumus, kas saistīti ar preces atgriešanu, sedz klients

APĢĒRBA APMAIŅA (nepieciešams cits izmērs, krāsa,...)

  • nepiemēroto apģērbu ir jāatgriež (skat. ATGRIEŠANA APĢĒRBA)
  • izveidot jaunu pasūtījumu

GARANTIJA UN REKLAMĀCIJA (apģērba ražošanas defekti)

  • iespējamās reklamācijas atrisināsim Jūsu apmierinātībai individuāli vienojoties ar Jums un saskaņā ar spēkā esošajiem tiesību aktiem
  • uz visām mūsu piedāvātajām precēm tiek sniegta garantija likumā noteiktajā termiņā
  • reklamētās preces nosūtiet mums kopā ar rēķina kopiju uz adresi, kas norādīta Reklamācijas lapā, kuru varat izdrukāt ŠEIT
  • īsākajā iespējamajā laikā Jūs tiksiet informēti par reklamācijas risinājuma veidu (remonts/naudas atgriešana)
  • REKLAMĀCIJAS TIESĪBAS NEATTIECAS UZ: preces nolietojumu, kas rodas no produkta parastas lietošanas, nolietojumu laika gaitā un bojājumiem, kas radušies no neparastas lietošanas vai lietotāja izraisītiem bojājumiem (nepiemērota mazgāšanas metode utt.)
  • ja Jūsu reklamācija tiks atzīta par nepamatotu, prece Jums tiks atgriezta atpakaļ ar pēcapmaksu uz Jūsu rēķina

Detalizētāku informāciju atradīsiet tirdzniecības noteikumos.