Tirdzniecības noteikumi

Tirdzniecības noteikumi

komercsabiedrība Workwear Bartos s.r.o, ar juridisko adresi Havlíčkova 1155, 271 01 Nové Strašecí, Reģistrācijas numurs 09762663, PVN numurs CZ09762663, reģistrēta Komercreģistrā, ko uztur Prāgas pilsētas tiesa, nodaļa C, ieliktnis 342064, preču pārdošanai, izmantojot tiešsaistes veikalu, kas atrodas interneta adresē www.12xl.lv

1. IEVADA NOTEIKUMI

1.1. Šie komerciālie noteikumi (turpmāk tekstā - "komerciālie noteikumi") komercsabiedrības Workwear Bartos s.r.o, ar juridisko adresi Havlíčkova 1155, 271 01 Nové Strašecí, Reģistrācijas numurs 09762663, PVN numurs CZ09762663, reģistrēta Komercreģistrā, ko uztur Prāgas pilsētas tiesa, nodaļa C, ieliktnis 342064 (turpmāk tekstā - "pārdevējs"), regulē saskaņā ar likuma Nr. 89/2012 Sb., Civilkodeksa, 1751. panta 1. punktu, ar grozījumiem (turpmāk tekstā - "Civilkodekss"), savstarpējās tiesības un pienākumus, kas izriet no pirkuma līguma (turpmāk tekstā - "pirkuma līgums"), kas noslēgts starp pārdevēju un citu fizisku personu (turpmāk tekstā - "pircējs") izmantojot pārdevēja interneta veikalu. Interneta veikalu pārdevējs uztur tīmekļa vietnē, kas atrodas interneta adresē www.12xl.lv (turpmāk tekstā - "tīmekļa vietne"), izmantojot tīmekļa vietnes saskarni (turpmāk tekstā - "veikala tīmekļa saskarne").
1.2. Komerciālie noteikumi neattiecas uz gadījumiem, kad persona, kas vēlas iegādāties preces no pārdevēja, ir juridiska persona vai persona, kas veic pasūtījumu savas uzņēmējdarbības ietvaros vai savas neatkarīgās profesionālās darbības ietvaros. Šajos gadījumos piemēro likuma Nr. 89/2012 Sb. noteikumus.
1.3. Atšķirīgus noteikumus no komerciālajiem noteikumiem var vienoties pirkuma līgumā. Atšķirīgi noteikumi pirkuma līgumā ir prioritāri pār komerciālo noteikumu noteikumiem.
1.4. Komerciālo noteikumu noteikumi ir neatņemama pirkuma līguma sastāvdaļa. Pirkuma līgums un komerciālie noteikumi ir sagatavoti attiecīgās valsts oficiālajā valodā.
1.5. Pārdevējs var mainīt vai papildināt komerciālo noteikumu tekstu. Šis noteikums neietekmē tiesības un pienākumus, kas radušies iepriekšējā komerciālo noteikumu teksta spēkā esamības laikā.

2. LIETOTĀJA KONTI

2.1. Balstoties uz pircēja reģistrāciju tīmekļa vietnē, pircējs var piekļūt savai lietotāja saskarnei. No savas lietotāja saskarnes pircējs var veikt preču pasūtījumus (turpmāk tekstā - "lietotāja konts"). Ja veikala tīmekļa saskarne to atļauj, pircējs var veikt preču pasūtījumus arī bez reģistrācijas tieši no veikala tīmekļa saskarnes.
2.2. Reģistrējoties tīmekļa vietnē un veicot preču pasūtījumus, pircējam ir pienākums norādīt pareizus un patiesus datus. Pircējam ir pienākums atjaunināt datus, kas norādīti lietotāja kontā, ja tie mainās. Pārdevējs uzskata, ka pircēja norādītie dati lietotāja kontā un pasūtījuma laikā ir pareizi.
2.3. Piekļuve lietotāja kontam ir aizsargāta ar lietotājvārdu un paroli, pircējam ir pienākums saglabāt konfidencialitāti par informāciju, kas nepieciešama piekļuvei viņa lietotāja kontam.
2.4. Pircējs nav tiesīgs ļaut trešajām personām izmantot lietotāja kontu.
2.5. Pārdevējs var anulēt lietotāja kontu, īpaši gadījumos, kad pircējs nav izmantojis savu lietotāja kontu ilgāk par 24 mēnešiem vai ja pircējs pārkāpj savus pienākumus no pirkuma līguma (ieskaitot komerciālos noteikumus).
2.6. Pircējs apzinās, ka lietotāja konts var nebūt pieejams nepārtraukti, īpaši ņemot vērā nepieciešamo pārdevēja aparatūras un programmatūras uzturēšanu vai nepieciešamo trešo personu aparatūras un programmatūras uzturēšanu.

3. PIRKUMA LĪGUMA NOSLĒGŠANA

3.1. Visa preču prezentācija, kas atrodas veikala tīmekļa saskarnē, ir informatīva rakstura, un pārdevējs nav pienākums noslēgt pirkuma līgumu par šīm precēm. Civilkodeksa 1732. panta 2. punkts netiek piemērots.
3.2. Veikala tīmekļa saskarne satur informāciju par precēm, ieskaitot atsevišķu preču cenas un izmaksas par preču atgriešanu, ja šīs preces pēc savas būtības nevar tikt atgrieztas parastā pasta ceļā. Preču cenas ir norādītas ar pievienotās vērtības nodokli un visiem saistītajiem maksājumiem. Preču cenas paliek spēkā tik ilgi, kamēr tās ir redzamas veikala tīmekļa saskarnē. Šis noteikums neierobežo pārdevēja iespēju noslēgt pirkuma līgumu par individuāli saskaņotiem nosacījumiem.
3.3. Veikala tīmekļa saskarne satur arī informāciju par izmaksām, kas saistītas ar preču iepakošanu un piegādi. Informācija par izmaksām, kas saistītas ar preču iepakošanu un piegādi, kas norādīta veikala tīmekļa saskarnē, ir spēkā tikai gadījumos, kad preces tiek piegādātas teritorijā, kurai veikals ir paredzēts.
3.4. Lai pasūtītu preces, pircējs aizpilda pasūtījuma veidlapu veikala tīmekļa saskarnē. Pasūtījuma veidlapa satur īpaši informāciju par:
  • 3.4.1. pasūtītajām precēm (pasūtītās preces pircējs "ievieto" veikala tīmekļa saskarnes elektroniskajā iepirkumu grozā),
  • 3.4.2. preču pirkuma cenas apmaksas veidu, informāciju par vēlamo pasūtīto preču piegādes veidu un
  • 3.4.3. informāciju par izmaksām, kas saistītas ar preču piegādi (turpmāk kopā - "pasūtījums").
3.5. Pirms pasūtījuma nosūtīšanas pārdevējam pircējam ir iespēja pārbaudīt un mainīt datus, kurus pircējs ir ievadījis pasūtījumā, ņemot vērā arī iespēju, ka pircējs var atklāt un labot kļūdas, kas radušās, ievadot datus pasūtījumā. Pircējs nosūta pasūtījumu pārdevējam, noklikšķinot uz pogas "PABEIGT PASŪTĪJUMU". Pārdevējs uzskata, ka pasūtījumā norādītie dati ir pareizi. Pārdevējs nekavējoties pēc pasūtījuma saņemšanas apstiprina tā saņemšanu pircējam, izmantojot elektronisko pastu, uz pircēja norādīto elektroniskā pasta adresi lietotāja kontā vai pasūtījumā (turpmāk tekstā - "pircēja elektroniskā adrese").
3.6. Pārdevējs vienmēr ir tiesīgs, atkarībā no pasūtījuma rakstura (preču daudzums, pirkuma cenas apmērs, paredzamās transporta izmaksas), lūgt pircēju papildus apstiprināt pasūtījumu (piemēram, rakstiski vai telefoniski).
3.7. Līguma attiecības starp pārdevēju un pircēju rodas, kad pircējs saņem pasūtījuma pieņemšanu (akceptu), ko pārdevējs nosūta pircējam elektroniskajā pastā, uz pircēja elektroniskā pasta adresi.
3.8. Pircējs piekrīt izmantot tālsaziņas līdzekļus pirkuma līguma noslēgšanai. Izmaksas, kas pircējam rodas, izmantojot tālsaziņas līdzekļus saistībā ar pirkuma līguma noslēgšanu (interneta pieslēguma izmaksas, telefona zvanu izmaksas), pircējs sedz pats, un šīs izmaksas neatšķiras no pamatsazīmes.

4. PREČU CENA UN MAKSĀJUMA NOTEIKUMI

4.1. Pircējs var samaksāt pārdevējam preču cenu un iespējamās izmaksas, kas saistītas ar preču piegādi saskaņā ar pirkuma līgumu, šādos veidos:
  • skaidrā naudā pēc piegādes vietā, ko pircējs norādījis pasūtījumā;
  • bezskaidras naudas veidā ar maksājumu karti;
  • bezskaidras naudas veidā, pārskaitot uz pārdevēja bankas kontu Workwear Bartos s.r.o. CZ40 2010 0000 0024 0191 0362, kas uzturēts Fio banka (turpmāk tekstā - "pārdevēja konts");
4.2. Kopā ar pirkuma cenu pircējam ir pienākums samaksāt pārdevējam arī izmaksas, kas saistītas ar preču iepakošanu un piegādi saskaņotajā apmērā. Ja nav norādīts citādi, pirkuma cena ietver arī izmaksas, kas saistītas ar preču piegādi.
4.3. Pārdevējs neprasa no pircēja avansu vai citu līdzīgu maksājumu. Šis noteikums neietekmē 4.6. komerciālo noteikumu noteikumu par pienākumu samaksāt preču pirkuma cenu iepriekš.
4.4. Skaidras naudas maksājuma gadījumā vai maksājuma gadījumā pēc piegādes pirkuma cena ir jāmaksā preču saņemšanas brīdī. Bezskaidras naudas maksājuma gadījumā pirkuma cena ir jāmaksā 10 dienu laikā pēc pirkuma līguma noslēgšanas.
4.5. Bezskaidras naudas maksājuma gadījumā pircējam ir pienākums samaksāt preču pirkuma cenu, norādot maksājuma mainīgo simbolu. Bezskaidras naudas maksājuma gadījumā pircēja pienākums samaksāt pirkuma cenu tiek izpildīts, kad attiecīgā summa tiek ieskaitīta pārdevēja kontā.
4.6. Pārdevējs ir tiesīgs, īpaši gadījumos, kad pircējs neveic papildus pasūtījuma apstiprināšanu (3.6. punkts), pieprasīt samaksāt visu pirkuma cenu pirms preču nosūtīšanas pircējam. Civilkodeksa 2119. panta 1. punkts netiek piemērots.
4.7. Jebkādas atlaides no preču cenas, ko pārdevējs piešķir pircējam, nevar savstarpēji kombinēt.
4.8. Ja tas ir ierasts komercpraksē vai ja tas ir noteikts ar vispārēji saistošiem tiesību aktiem, pārdevējs izsniedz pircējam nodokļu dokumentu - rēķinu par maksājumiem, kas veikti saskaņā ar pirkuma līgumu. Pārdevējs ir pievienotās vērtības nodokļa maksātājs. Nodokļu dokumentu - rēķinu pārdevējs izsniedz pircējam un nodod to kopā ar precēm.
4.9. Saskaņā ar likumu par ieņēmumu uzskaiti pārdevējam ir pienākums izsniegt pircējam kvīti. Tajā pašā laikā viņam ir pienākums reģistrēt saņemto ieņēmumu pie nodokļu administrācijas tiešsaistē; tehniskas kļūmes gadījumā ne vēlāk kā 48 stundu laikā.

5. ATTEIKŠANĀS NO PIRKUMA LĪGUMA

5.1. Pircējs apzinās, ka saskaņā ar Civilkodeksa 1837. panta noteikumiem nevar, cita starpā, atteikties no pirkuma līguma par preču piegādi, kas tika pielāgotas pēc pircēja vēlmēm vai viņa personai.
5.2. Ja tas nav gadījums, kas minēts 5.1. punktā vai cits gadījums, kad nevar atteikties no pirkuma līguma, pircējam saskaņā ar Civilkodeksa 1829. panta 1. punktu ir tiesības atteikties no pirkuma līguma četrpadsmit (14) dienu laikā no preču saņemšanas. Ja pirkuma līguma priekšmets ir vairāki preču veidi vai vairāku daļu piegāde, šis termiņš sākas no pēdējās preču piegādes saņemšanas dienas. Atteikšanās no pirkuma līguma ir jānosūta pārdevējam iepriekšējā teikumā norādītajā termiņā. Lai atteiktos no pirkuma līguma, pircējs var izmantot pārdevēja piedāvāto Reklamācijas veidlapu, kas ir komerciālo noteikumu pielikums. Atteikšanos no pirkuma līguma pircējs var nosūtīt, cita starpā, uz pārdevēja darbības vietas adresi vai uz pārdevēja elektroniskā pasta adresi info@12xl.lv.
5.3. Atteikšanās no pirkuma līguma gadījumā saskaņā ar 5.2. punktu pirkuma līgums tiek atcelts no sākuma. Preces pircējam ir jāatgriež pārdevējam četrpadsmit (14) dienu laikā no atteikšanās no pirkuma līguma nosūtīšanas pārdevējam. Ja pircējs atteicas no pirkuma līguma, pircējs sedz izmaksas, kas saistītas ar preču atgriešanu pārdevējam, arī gadījumā, ja preces pēc savas būtības nevar tikt atgrieztas parastā pasta ceļā.
5.4. Atteikšanās no pirkuma līguma gadījumā saskaņā ar 5.2. punktu pārdevējs atgriež naudas līdzekļus par precēm + izmaksas par preču piegādi apmērā, kas atbilst lētākajam piedāvātajam preču piegādes veidam, bezskaidras naudas veidā uz pircēja norādīto kontu atteikšanās no pirkuma līguma veidlapā (Reklamācijas veidlapā). Izmaksas par preču piegādi tiek atgrieztas tikai pilnīgas atteikšanās no līguma gadījumā, t.i., ja tiek atgrieztas visas vienības vienā pasūtījumā. Ja pircējs atteicas no pirkuma līguma, pārdevējs nav pienākums atgriezt saņemtos naudas līdzekļus pircējam, pirms pircējs atgriež preces.
5.5. Pārdevējs ir tiesīgs vienpusēji ieskaitīt preču bojājumu atlīdzības prasību pret pircēja prasību par pirkuma cenas atgriešanu.
5.6. Gadījumos, kad pircējam saskaņā ar Civilkodeksa 1829. panta 1. punktu ir tiesības atteikties no pirkuma līguma, pārdevējs ir tiesīgs jebkurā laikā atteikties no pirkuma līguma, līdz pircējs saņem preces. Šādā gadījumā pārdevējs atgriež pircējam pirkuma cenu bez liekas kavēšanās, bezskaidras naudas veidā uz pircēja norādīto kontu.
5.7. Ja kopā ar precēm pircējam tiek piešķirta dāvana, dāvinājuma līgums starp pārdevēju un pircēju tiek noslēgts ar nosacījumu, ka, ja pircējs atteiksies no pirkuma līguma, dāvinājuma līgums par šādu dāvanu zaudē spēku, un pircējam ir pienākums kopā ar precēm atgriezt pārdevējam arī piešķirto dāvanu.

6. PREČU PĀRVADĀŠANA UN PIEGĀDE

6.1. Ja piegādes veids ir saskaņots, pamatojoties uz pircēja īpašu prasību, pircējs sedz risku un iespējamās papildu izmaksas, kas saistītas ar šo piegādes veidu.
6.2. Ja pārdevējam saskaņā ar pirkuma līgumu ir pienākums piegādāt preces uz vietu, ko pircējs norādījis pasūtījumā, pircējam ir pienākums pieņemt preces piegādes brīdī.
6.3. Ja pircēja dēļ ir nepieciešams preces piegādāt atkārtoti vai citā veidā, nekā norādīts pasūtījumā, pircējam ir pienākums segt izmaksas, kas saistītas ar atkārtotu preču piegādi vai izmaksas, kas saistītas ar citu piegādes veidu.
6.4. Saņemot preces no pārvadātāja, pircējam ir pienākums pārbaudīt preču iepakojuma integritāti un jebkādu bojājumu gadījumā nekavējoties paziņot pārvadātājam. Ja tiek konstatēts iepakojuma bojājums, kas liecina par neatļautu iejaukšanos sūtījumā, pircējs var atteikties pieņemt sūtījumu no pārvadātāja.
6.5. Citas tiesības un pienākumus, kas saistīti ar preču pārvadāšanu, var regulēt pārdevēja īpašie piegādes noteikumi, ja pārdevējs tos ir izdevis.

7. TIESĪBAS NO DEFEKTĪVAS IZPILDES

7.1. Tiesības un pienākumi, kas saistīti ar tiesībām no defektīvas izpildes, tiek regulēti ar attiecīgajiem vispārēji saistošajiem tiesību aktiem (īpaši Civilkodeksa 1914. līdz 1925., 2099. līdz 2117. un 2161. līdz 2174. panta noteikumiem un likumu Nr. 634/1992 Sb., par patērētāju aizsardzību, ar grozījumiem).
7.2. Pārdevējs atbild pircējam, ka preces saņemšanas brīdī nav defektu. Īpaši pārdevējs atbild pircējam, ka laikā, kad pircējs saņēma preces:
  • 7.2.1. preces ir ar īpašībām, par kurām puses vienojās, un, ja vienošanās nav, ar īpašībām, kuras pārdevējs vai ražotājs aprakstīja vai kuras pircējs sagaidīja, ņemot vērā preču raksturu un uz reklāmas pamata, ko viņi veica,
  • 7.2.2. preces ir piemērotas mērķim, kuru pārdevējs norāda to lietošanai vai kurām šāda veida preces parasti tiek izmantotas,
  • 7.2.3. preces atbilst kvalitātei vai izpildei saskaņotajam paraugam vai modelim, ja kvalitāte vai izpilde tika noteikta pēc saskaņotā parauga vai modeļa,
  • 7.2.4. preces ir atbilstošā daudzumā, izmērā vai svarā,
  • 7.2.5. preces atbilst tiesību aktu prasībām.
7.3. Noteikumi, kas norādīti 7.2. punktā, neattiecas uz preču nolietojumu, kas radies to parastas lietošanas rezultātā, vai ja tas izriet no preču rakstura.
7.4. Ja defekts izpaužas sešu mēnešu laikā no saņemšanas, tiek uzskatīts, ka preces bija defektīvas jau saņemšanas brīdī. Pircējam ir tiesības pieprasīt tiesības no defekta, kas parādās patēriņa precēs divdesmit četru mēnešu laikā no saņemšanas.
7.5. Tiesības no defektīvas izpildes pircējs pieprasa pārdevējam adresē, kas norādīta reklamācijas veidlapā.
7.6. Citas tiesības un pienākumus, kas saistīti ar pārdevēja atbildību par defektiem, var regulēt pārdevēja reklamācijas kārtība.

8. CITI TIESĪBAS UN PIENĀKUMI LĪGUMSLĒDZĒJĀM PUSĒM

8.1. Pircējs iegūst īpašumtiesības uz precēm, samaksājot visu preču pirkuma cenu.
8.2. Pārdevējs nav saistīts ar pircēju ar jebkādiem uzvedības kodeksiem Civilkodeksa 1826. panta 1. punkta e) nozīmē.
8.3. Pārdevējs nodrošina patērētāju sūdzību izskatīšanu, izmantojot elektronisko adresi info@12xl.lv. Informāciju par pircēja sūdzības izskatīšanu pārdevējs nosūta uz pircēja elektronisko adresi.
8.4. Patērētāju strīdu ārpustiesas risināšanai no pirkuma līguma ir kompetenta Čehijas Tirdzniecības inspekcija, ar juridisko adresi Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, interneta adrese: https://adr.coi.cz/cs. Platformu strīdu risināšanai tiešsaistē, kas atrodas interneta adresē http://ec.europa.eu/consumers/odr, var izmantot strīdu risināšanai starp pārdevēju un pircēju no pirkuma līguma.
8.5. Eiropas Patērētāju centrs Čehijas Republika, ar juridisko adresi Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, interneta adrese: http://www.evropskyspotrebitel.cz, ir kontaktpunkts saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes Regulu (ES) Nr. 524/2013 no 2013. gada 21. maija par patērētāju strīdu risināšanu tiešsaistē un par Regulas (EK) Nr. 2006/2004 un Direktīvas 2009/22/EK grozījumiem (regula par patērētāju strīdu risināšanu tiešsaistē).
8.6. Pārdevējam ir tiesības pārdot preces, pamatojoties uz uzņēmējdarbības licenci.
Uzņēmējdarbības kontroli veic attiecīgā uzņēmējdarbības iestāde savas kompetences ietvaros. Personas datu aizsardzības jomā uzraudzību veic Personas datu aizsardzības birojs. Čehijas Tirdzniecības inspekcija veic uzraudzību noteiktā apjomā, cita starpā, par likuma Nr. 634/1992 Sb., par patērētāju aizsardzību, ar grozījumiem, ievērošanu.
8.7. Pircējs uzņemas risku par apstākļu maiņu Civilkodeksa 1765. panta 2. punkta nozīmē.

9. PERSONAS DATU AIZSARDZĪBA

9.1. Savu informācijas pienākumu pret pircēju saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas 2016/679 par fizisku personu aizsardzību saistībā ar personas datu apstrādi un par šo datu brīvu apriti un Direktīvas 95/46/EK atcelšanu (vispārīgā datu aizsardzības regula) (turpmāk tekstā - "GDPR regula") 13. pantu, kas saistīts ar pircēja personas datu apstrādi pirkuma līguma izpildes nolūkos, sarunu par šo līgumu nolūkos un pārdevēja publisko tiesību pienākumu izpildes nolūkos, pārdevējs izpilda, izmantojot īpašu dokumentu.

10. KOMERCIĀLO PAZIŅOJUMU NOSŪTĪŠANA UN COOKIES SAGLABĀŠANA

10.1. Pircējs piekrīt saskaņā ar likuma Nr. 480/2004 Sb. 7. panta 2. punktu, par dažiem informācijas sabiedrības pakalpojumiem un par dažu likumu grozījumiem (likums par dažiem informācijas sabiedrības pakalpojumiem), ar grozījumiem, komerciālo paziņojumu nosūtīšanai pārdevējam uz pircēja elektronisko adresi vai telefona numuru. Savas informācijas pienākumu pret pircēju saskaņā ar GDPR regulas 13. pantu, kas saistīts ar pircēja personas datu apstrādi komerciālo paziņojumu nosūtīšanas nolūkos, pārdevējs izpilda, izmantojot īpašu dokumentu.
10.2. Pircējs piekrīt tā saukto cookies saglabāšanai savā datorā. Ja pirkumu tīmekļa vietnē var veikt un pārdevēja saistības no pirkuma līguma izpildīt, neizmantojot cookies saglabāšanu pircēja datorā, pircējs var jebkurā laikā atsaukt iepriekšējā teikumā norādīto piekrišanu.

11. PIEGĀDE

11.1. Pircējam var tikt piegādāts uz pircēja elektronisko adresi.

12. Autortiesības uz drukas materiāliem

12.1. Pircējs pilnībā atbild par materiālu izmantošanu, ko viņš nodrošina pārdevējam preču ražošanai vai pielāgošanai (turpmāk tekstā - "materiāli").
12.2. Pārdevējam nav pienākums pārbaudīt materiālu saturisko vai faktisko pareizību.
12.3. Pircējs apņemas pārdevējam, ka viņam ir pilnīgas tiesības izmantot materiālus, lai tos izvietotu uz precēm pārdevējam, īpaši, ka materiālu izvietošana uz precēm nepārkāpj trešās personas tiesības (piemēram, autortiesību vai personības aizsardzības tiesību pārkāpumu).
12.4. Ja saistībā ar materiāliem pret pārdevēju tiek izvirzītas jebkādas trešās personas prasības, pircējs apņemas nekavējoties nodot pārdevējam visus dokumentus un informāciju, kas nepieciešama veiksmīgai strīda risināšanai ar šo trešo personu. Pircējs apņemas nekavējoties atlīdzināt pārdevējam visas saprātīgi izdevumus un zaudējumus, kas pārdevējam rodas saistībā ar strīdu ar šādu trešo personu.

13. NOSLĒGUMA NOTEIKUMI

13.1. Ja pirkuma līguma attiecības ietver starptautisku (ārvalstu) elementu, puses vienojas, ka attiecības regulē Čehijas tiesības. Iepriekšējā teikumā norādītās tiesību izvēles dēļ pircējs, kas ir patērētājs, netiek atņemts aizsardzības, ko viņam nodrošina tiesību aktu noteikumi, no kuriem nevar atkāpties līgumiski, un kas tiktu piemēroti, ja tiesību izvēle nebūtu veikta saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (EK) Nr. 593/2008, 2008. gada 17. jūnija, par tiesībām, kas piemērojamas līgumsaistību attiecībām (Roma I), 6. panta 1. punktu.
13.2. Ja kāds no komerciālo noteikumu noteikumiem ir spēkā neesošs vai neefektīvs, vai kļūst tāds, neesošo noteikumu vietā stājas noteikums, kura nozīme visvairāk atbilst neesošajam noteikumam. Viena noteikuma spēkā neesamība vai neefektivitāte neietekmē citu noteikumu spēkā esamību.
13.3. Pirkuma līgums, ieskaitot komerciālos noteikumus, tiek arhivēts pārdevēja elektroniskā formā un nav pieejams.
13.4. Komerciālo noteikumu pielikumu veido paraugs atteikšanās no pirkuma līguma veidlapai (Reklamācijas veidlapa).
13.5. Pārdevēja Workwear Bartos s.r.o. kontaktinformācija: Havlíčkova 1155, 271 01 Nové Strašecí, Čehijas Republika, elektroniskā pasta adrese: info@12xl.lv, tālrunis: + 420 604 430 528 (komunikācija tikai čehu valodā).

Nové Strašecí, 23.11.2024

PIELIKUMI: Reklamācijas veidlapa
---NOCACHE------/NOCACHE---